in / out part 4

keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

IN

marmori
Marmorikuvio


Monissa blogeissa sekä pinterestissä on tullut vastaan sisutuksessa marmorikuvio. Aiemmin en ole kyseiseen kuvioon kiinnittänyt huomiota, mutta pikkuhiljaa olen alkanut lämmetä kyseiselle kuviolle. Mua houkuttelis eniten noi tietokoneen kuoret, mistähän tuollaisia saa?

leopardi
Leopardikuosi


Kyseinen kuva oli mulla kauvan mietinnässä meneekö tämä in vai out osioon. Päädyin kuitenkin laittamaan sen tähän, koska itse olen alkanut lämpeämään leopardikuosille. Varsinkin olisi kiva löytää leokuosinen takki sekä kengät.

nilkkurit
Nilkkurit paksulla korolla

Muistan, kun vasemman puoleiset  Jeffrey Campbellit tuli muotiin ja ajattelin heti etten ikinä kyseisiä kenkiä voisi edes kuvitella omaan jalkaani paksun koron ansiosta. Mutta nyt muutaman vuoden jälkeen voisin haluta itselleni kyseiset yksilöt, sekä muutamat muut paksulla korolla olevat nilkkurit.


out


kiilakorko
Kiilakorkotennarit


En oo oikeen ikinä lämmennyt näille kiilakorko tennareille, enkä myöskään tennarikorkkareille. Mun mielestä tennarit sekä korkkarit pitää pitää toisista erillään..

puhelimenkuoret
Eläinaiheiset puhelimenkuoret


Mun mielestä kyseiset puhelimenkuoret oli hauskoja, kun olin ala-asteella. Mutta nykyään nää kyseiset kuoret ei enää iske..

laukku
Läpinäkyvät laukut

En ole ikinä lämmennyt näille läpinäkyville laukuille.. Mun mielestä on aika kauheen näköstä, jos kyseisessä laukussa on vielä tavarat ihan hujanhajan. Ehdoton nounou.

Mitä mieltä te ootte?

16 kommenttia:

  1. Aiemmin. Kiilakorkokengät. Tennarikorkkarit. Eläinaiheiset. Enää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, en itse huomannut ollenkaan kyseisiä virheitä! :-D

      Poista
  2. Ei vitsi tällaset postaukset on tosi mielenkiintoisia, näitä lisää!! Oon täysin samaa mieltä kiilakorkotennareista ja eläinaiheisista puhelimenkuorista... :D

    suvimyllymaki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Joo, en itsekkään ole lämmennyt kyseisille kengille ollenkaan.. Ja nuo puhelimen kuoret, tulee mieleen ala-aste..

      Poista
  3. Samaa mieltä!

    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Oii nuo nilkkurit paksulla korolla ovat niin ihanat, kuten marmorikuviokin <3 Toisaalta pidän kiilakorkotennareista tosi paljon.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin haaveilen omaan kenkä varastoon nilkkureita paksulla korolla. :-) Kiilakorkotennarit ovat varmasti kengät, jotka jakavat paljon mielipiteitä.

      Poista
  5. Marmorikuvio on ollut jo pitkään pinnalla, ja toimii edelleen! En oo kuitenkaan itse vieläkään lämmennyt leopardi kuviolle, ja sitä ei kyllä tarvittais yhtään enempää haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marmorikuvio on kyllä ihan täyttä rakkautta! Joo tuntuu, että leopardi kuviota on jo vähän joka paikassa. :-D Mutta itse olen niiin ihastunut kyseisen kuosin karvallisiin takkeihin!

      Poista
  6. https://www.uniqfind.com/collections/macbook-skins/products/white-marble-macbook-skin

    mulla on läppäriin tä coveri ja oon aivan totaalisen rakastunut siihen edelleen, tuli tosi nopeasti postissa ja laittaminen oli helppoa vaikka sai pariin kertaan fiksata :)

    http://neasjoblom.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiitos paljon Nea! :-)

      Poista
  7. Sul on ihana blogi♥ Liityin lukijaksi :)
    Ite oon ihan samaa mieltä jokaisessa asiassa. Marmori sekä leopardikuosi näyttävät ihanalta mun silmissä, mut kiilakorkoiset tennarit sekä läpinäkkyvä laukku saa hiukan suun mutrulle.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula ja tervetuloa seurailemaan ♥

      Samoin, marmori sekä leopardi kuosi ovat kyllä täyttä rakkautta! Mutta juurikin kiilakorkotennarit sekä läpinäkyvät laukut ovat ehdoton nounou..

      Poista
  8. Marmorikuviosta ja kaikista out-osan jutuista oon ehdottoman samaa mieltä! :) Tosi kiva postaus!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan