10 + 1 faktaa minusta

keskiviikko 8. maaliskuuta 2017


1. Pelkään eniten hammaslääkäreitä, mutta hyvänä kakkosena tulee ukkonen sekä käärmeet..

2. Mulla on tapana koukuttautua yhteen biisiin kerrallaan ja kuunnella sitä toistolla niin kauan, että kyseinen biisi on ihan kulutettu puhki.

3. Olen herkkä varsinkin jos on kyse eläimistä, tärkeistä ihmisistäni, vanhuksista tai ihan vaan Disney - leffoista.

4. Olen ehkä maailman kärsimättömin tyyppi. Vihaan jonottamista, odottamista, vitkuttelua ja ihmisiä jotka tekevät asiat hitaasti.

IMG_8697e
(Kuva vuodelta 2013)

5. Olen nirso karkkien suhteen. Siksi käyn useasti makuunissa, jotta voin valita sieltä laarista just ne oikean väriset karkit mistä tykkään. :-D Esim missä x - parhaat on violetit, vihreät ja punaiset. Aarrearkusta lähtee pussiin vain siniset karkit. :-D

6. Olen eläinrakas! Mennessäni käymään kotikotona, jos heidän naapurinsa kissa on ulkona, minun on pakko ottaa heidän kissansa mukaani sisään. Kauhistuttaakin ajatus, että kissa joutuisi olemaan yksin ulkona kylmässä. (Toki tähän on lupa naapurilta. Ja jos heidän omistajansa huomaa minun olleen kylässä vanhemmillani, hän tulee soittamaan ovikelloa ja tuo kisunsa moikkaamaan minua :-D )

7. Mulla on todettu lukihäiriö oikeastaan ihan sattumalta. Yläasteella usein mietin vain, miksi äidinkielen aineissa mun lauserakenteet sekä yhdyssanat olivat miten sattuu. Eikä kielet tarttunut mun päähän millään.. Yritän aina oikolukea postaukseni moneen kertaa ennen julkaisua, mutta en aina silti itse huomaa kaikkia virheitä.

IMG_1340
(
Kuva vuodelta 2013)


8. Olen maailman huonoin tekemään päätöksiä, olipa kyseessä sitten pieni tai iso asia.

9. Olen aika ujo aluksi uusien ihmisten seurassa, ja kunnolla minuun tutustuminen voi viedä hetken. Sekä kestää kauan, ennen kuin päästän ihmisen "lähelleni".

10. Minulla on vilkas mielikuvitus, varsinkin kun olen yksin kotona.. Pidän yleensä jotain sarjaa tietokoneelta päällä yksin olessani, etten kuule kaikkia pieniä kolahduksia. Sekä en voi pitää silmiäni kiinni meikkejä pestessä tai todellakaan laittaa silmiäni kiinni suihkussa, kun olen yksin.. :-D

11. Googletan jokaisen vaivani ja etsin eri diagnooseja sivustoilta, joskus jopa keskustelupalstoilta. Viimeksi kun ranteeni oli kipeä, olin varma että kyseessä on kasvain ja sain jännittää lähenevää lääkäriaikaa. Tämän asian takia tiedän myös paljon eri sairauksista.

6 kommenttia:

  1. Täällä toinen hammaslääkäripelkoa poteva! Olen lykännyt hammastarkastuksen ajanvarausta jo varmaan vuoden, ehkä kohta on vaan pakko uskaltaa. :D Jokin siinä vaan pelottaa, vaikkei minulla koskaan ole reikiä tai muitakaan vaivoja ollut!

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma, lykkään hammastarkastusta aina ihan viimeiseen asti! :-D Ja mietin jo viikkoja ennen, että miten uskallan mennä edes hammaslääkäriin.. :-D

      Poista
  2. Täällä toinen kärsimätön! :D Kaikkein pahinta on hitaasti kävelevät ihmiset :D Yritän ymmärtää vanhuksia, lapsia ja maisemista nauttivia, kiireettömiä ihmisiä, mutta silti se välillä ärsyttää! :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo! Siinä yks asia myös mikä saa mutkin hermostumaan, varsinkaan jos ei ohi pääse! :-D

      Poista
  3. hah voin niiin samaistua tohon vikaan kohtaan :D mitäköhän kaikkia sairauksia mulla jo niitten googlailujen perusteella on ollut... Mutta hengissä ollaan edelleen, haha!

    little-things-blogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, että joku muukin googlailee kaikki mahdolliset vaivat! :-D Mullakin on ollut kaikki normaalista flunssasta - syöpään, kun olen päässyt seikkailemaan googlen ihmeelliseen maailmaan... :-D

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan