IN / OUT PART 2

perjantai 9. syyskuuta 2016

IN

Desktop
Kuva & Kuva
Ombre hair - Mun omaan silmääni nää ombre hiukset on vasta pikkuhiljaa alkanut miellyttämään. (Johtuukohan kenties omasta ylikasvaneesta tyvikasvusta..) Mutta esimerkiksi oikeanpuolisen kuvan hiukset olisi lähellä omaa unelma tukkaa.



Desktop7

Kuva & Kuva


Adidas -  Mä oon aina ollut enemmän Niken perään, mutta pikkuhiljaa oon alkanut ihastumaan adidaksen kenkiin sekä varsinkin noihin sporttisiin adidaksen pöksyihin. Noi oikeanpuoliset kengät voisin ottaa vaikka heti itselleni sekä monia muita yksilöitäkin olen löytänyt!


Desktop8


Kuva & Kuva

Marimekko - Sain räsymatto kupin synttärilahjaksi, kun täytin 18-vuotta. Sillon sitä mietti, että mitä mä tälläsellä teen? Nyt oon täysin ihastunut marimekon kuppeihin sekä pussilakanoihin ja voisin hamstrata jonku astiastokokoelman omaan kaappiini. Varsinkin oikealla kuvassa näkyvää siirtolapuutarhaa.




OUT

Desktop1
Kuva & Kuva

Instagram tarinaominaisuus -  Voitte varmaan kuvitella mun ilmeen, kun huomasin tän ominaisuuden yks aamu instagramissa.. Siis ei.. Multa ja varmasti monelta muultakin löytyy jo snapchat joten tää on täys kopio siitä. Mulle todellakin riittää vaan se snapchatti. Muutenkin instagram alkaa itselläni menettämään vähän suosiota.


 
Leveälahkaiset housut - Kun pillifarkut tuli muotiin en oo sen jälkeen jalkaani edes sovittanut leveälahkeisia housuja. Nää on ollut mulle sen jälkeen ehdoton nou nou juttu..

Desktop6Kuva & Kuva

Nomination - Tää on myös yks juttu, mikä olis jokunen vuosi sitten mennyt in kategoriaan. Olihan se pakko itsekkin saada kyseinen koru ja pitihän siihen palasiakin kerätä. Mutta nykyään kyseinen koru viettää enemmän aikaa korulaatikossa kun ranteessani.

Mitä mieltä te ootte? :-)

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Aivan ihanat nuo adidaksen roosan väriset kengät:)
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla onkin hankintalistalla juuri tuon väriset yksilöt ;-D

      Poista
  2. Samaa mieltä monesta asiasta tässä! :) Mä kyllä laittaisin leveälahkeiset housut in -kategoriaan, vaikka mulle ne ei sovikaan - muiden päällä näyttää niin hyvältä! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Samoja juttuja myös meikäläisen listalla, mutta Instagrammin stoori on mun mielestä huippu juttu! Seuraan siellä paljon enemmän ihmisiä mitä snäpissä, ja näin myös stooreja on enemmän katseltavana :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan