PITKÄSTÄ AIKAA...

tiistai 10. toukokuuta 2016

Muokattu1

Heippa tyypit! Pitkästä aikaa oon täällä ruudun toisella puolella. Tarkoitus oli pitää pientä taukoa bloggaamisesta muuton yhteydessä, mutta se hiukan venähti. Syynä, ettei meillä saatu toimimaan nettiä hetkeen. Sekä mun vanha kone alkoi olemaan jo niin ikäloppu, että sillä kesti melkein tunti auveta haha :-D Nyt on uusi tietokone, jota oon jo melkein oppinut käyttämään. Joten toivottavasti bloggaaminenkin lähtis tästä sujumaan vähän paremmin.

Asiasta ihan kukkaruukkuun, monet kuvat oon tänne bloggeriin lisännyt flickrin kautta. Ja nyt huomasin, että niistä tulee jotenki tosi epätarkkoja. Miten on näkyykö esimerkiksi toi ylläoleva kuva epätarkkana teillä?


3 kommenttia:

  1. Kivan näkönen blogi sulla :) Kuva näkyy minulla ainakin ihan hyvä laatuisena :o

    http://riikkaij.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oikei nhyvältä toi kuva näyttää : )

    VastaaPoista
  3. Mukavanoloinen blogi sulla. Tykkään, kun tää ulkoasu on tämmönen selkeä ja yksinkertainen (: niin ja kyllä mullakin tuo kuva ihan hyvältä näyttää :--)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan