SHOPPINGS FROM SPAIN

maanantai 1. helmikuuta 2016

SAM_1449 SAM_1460
Ihan ensiksi Malagan lentokentän victoria secret'sin liikkeestä lähti mukaan jo Helsingistä etsimäni passinkuoret. Ette voi kuvitella sitä mun ilon määrää kun näin, että Malagan kentällä oli myös kyseinen liike. Ja nämä oli vielä kivassa alessa, maksoi vain noin 25€.
Sekä multa on puuttunut toilettelaukku, joten sieltä lähti myös mukaan tuo ihana rakkaus. Jolle jäi  hintaa vain huikeat 22€.

SAM_1472 SAM_1476
Koska pojat lähtivät golffaamaan lauantaina, niin me suunnattiin siskoni kanssa Malagaan shoppailemaan. Löydettiin tää ihana nakedin paletti, jota en kyllä suinkaan heti kassan kautta kiikuttanut itselleni. Mutta olihan se sitten pakko käydä ostamassa :-D Jos muistan oikeen, hinta oli 27€.

SAM_1446 Mun toiseksi ainoa vaatekappale, perus mustan pitkän neuleen kanssa oli nämä stadivariuksen farkut. Hintaa näillä oli vaan huimat 20€ joten ei todellakaan paha!

SAM_1466
Mun hajuvesi kokoelma on jo pitkään tarvinnut jonkun ihana uuden tuoksun. Sain tätä siskolta joskus tuoksutella. Ja tiesin heti, että tämä on seuraava yksilö mun kaapissa. Primor kaupasta kyseinen viktor & rolfin tuoksu lähti mukaan, hintaa tällä taisi olla noin 50€.

SAM_1440 SAM_1457
Viimeisenä muttei vähäisempänä. Michael Korsin liikkeestä mun mukaan tarttui kauan haluamani pieni musta laukku kultaisilla yksityiskohdilla. Joka löytyi ale naulasta roikkumasta, hintaa tälle jäi 112€. Mukaan myös tarttui korttikotelo kultaisella tekstillä hintaan 45€.

12 kommenttia:

  1. Niin ihanat noi Naked paletit!! Voisin haluta itsekin, ja sama toi korttilompakko, niin simppeli ja tyylikäs x) Ihan tulin kateelliseksi hahah

    www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo toi paletti on tälläselle joka ei hirveesti luomivärejä käytä niin ihan paras! :-D Joo toi korttikotelo iskikin mun silmään sen simppelin "ulkoasun" takia :)

      Poista
  2. Wouu mitä ostoksia! Vitsi mä oon ettiny vs:n passinkuoria, mutta hitsi kun ei oo mistään vielä löytynyt! Ihan valtavan ihanat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki meinas epätoivo iskeä kun helsingin lentokentällä ei ollut niitä. Mutta onneks Malagan lentokenttä pelasti :-D

      Poista
  3. Eikä miten ihania ostoksia <3 Kelpais joka ikinen kyllä mullekkin :D!

    <3: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ei herranjumala haluan kirjaimellisesti kaiken mitä ostit!! Voitko ottaa yhteyttä jos yhtäkkiä päätätkin ettet halua noita juttuja, mä voin ottaa vastaan!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en oo ainakaan vielä luopunut mistään ;-D

      Poista
  5. Voisin kotiuttaa noi kaikki ihan mielelläni! :-D

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana blogi sulla! Ja vitsi miten kivoja ostoksia :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan