LEMPPARI AAMUPALA

keskiviikko 24. helmikuuta 2016

SAM_1545

Mä oon vannottu aamupuuron syöjä henkeen ja vereen. Mulla lähtee päivä hyvin käyntiin, kun saan puuron mustikoilla ja raejuustolla. Tällä rutiinilla on menty jo muutama hassu vuosi. Nyt kumminkin puuro on alkanut aamuisin jostain syystä tökkimään. Ja törmäsinkin jossain pinaattimunakkaaseen, joten päätin kokeilla sitä ja voin sanoa että olen niin myyty! :-D Siis tää on niin hyvää ja nopea tehä! Ootteko te jo kokeillut pinaattimunakasta? Ja onko teillä jotain omia reseptejä tästä? Mulle saa jaella niitä.

Mä laitan pinaattimunakkaaseen:
4 kananmunan valkuaista.
2 Kananmunan keltuaista
Tuoretta pinaattia pilkottuna oman maun mukaan.
Kalkkuna leikkeitä munakkaan sisälle.
Sekä ripauksen paprika maustetta.

3 kommenttia:

  1. Oii näyttää niin hyvältä! Mä ite teen vähän ton tapasen, mut yleensä paistan vielä tomaattiviipaleita joukkoon :).

    www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ai että näyttää hyvälle, pakko tehdä heti huomenna! ♥ :O

    VastaaPoista
  3. Näyttää tajuttoman hyvältä eikä kuulosta vaikealta!

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan