MUUTAMA KUVA NORJASTA

torstai 26. marraskuuta 2015


norjaAjomatkan puoliväli saavutettu, tai no 489km takana ja 378km edessä. Jippijee // Tässävaiheessa oltiin onneksi jo Ruotsin puolella reippaasti. Tais toisella osapuolella mennä hermot jossain vaiheessa, kun ainoa mitä mun suusta kuului oli "Wou, kaunista" :-D // Pitihän se napata muistoksi Norjan tullista kuva, missä meidät muuten pysäytettiin. // Mulla ei oo tähän muuta lisättävää kun ♥ Olisin voinut seistä tuolla tunnin jos toisenkin..

norja1
Toinen osapuoli etsi meille simpukoita matkamuistoksi, sillä välin kun mä ihastelin noita ylläolevia maisemia. // Kävästiin Annan työpaikalla aamupalalla. // Niin siis herkkujahan ei voi syödä ikinä liikaa? Toi suklaakakku oli muuten ♥ // Niin no mitens sitte toi oreo kakku? Vaikee päättää kumpi ois parempaa :-D

norja2
Käytiin myös pari kertaa ulkona syömässä, paikallisissa räkälöissä. (Haha sanon minä :-D) Söpöjä noi mini kokis pullot. // Ennen kotiinpäin lähtöä, kävästiin kiipeilemässä vuorella. Ja en mä varmaan ookkaan yhtään hehkuttanut, mutta ne maisemat oli niin ihanat. // Kotiinpäin menossa, mutkia mutkien perään, pahastaolosta selvitty. // Tässä kohtaa enään 11km haaparantaan.. Mutta mitä nyt vielä 132km kotiiin :-D

2 kommenttia:

  1. ihania matkakuvia! kaipaan kamalasti ajomatkoja, minne seuraavaksi meinaatte ajaa? :)

    http://infinnish.blogspot.fr/

    VastaaPoista
  2. Tuolla matkan varrella näytti tosissaan olleen komeita maisemia! Itsekin olisin varmaan koko ajan selittänyt tätä ääneen :D Ja nam mitä ruokakuvia!

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan