ENSIMMÄISET ASUKUVAT

maanantai 2. marraskuuta 2015

mm-horzö SAM_0626
Jacket Vila // Scarf Lindex // Bag Michael kors // Jeans Dr.denim // Shoes DefShop (Saatu blogin kautta)

Huh, vihdoin sain tänne blogiin jonkunlaiset asukuvat. Nimittäin jos ei oo satanut vettä, niin mun vakkari kuvaaja on ollut töissä niihin aikoihin kun luonnon valoa vielä riittää.. Varmaan tuttua muillekkin bloggaajille?

Parisen viikkoa sitten perjantaina postimies herätti mut ja toi mulle noi niken kengät. Ai että, pakko kyllä sanoa että valinta meni ihan nappiin. Mun jaloissa ei olekkaan sen perjantain jälkeen näkynyt muita kenkiä, niin hyvät jalassa!  Päällä mulla näkyy myös mun tän hetken lemppari takki, tilasin ton parisen viikkoa sitten house of brandomilta ja rakastuin kyllä heti ihan suunnattomasti. Ja vielä yks juttu, mun blogissahan ei ole nähty vielä yhtiäkään asukuvia! :-D

Nyt kumminkin suuntaan laittamaan pyykkejä kuivumaan ja etsimään laukkua johon pakata, koska keskiviikkona lähdetään Norjaan!



18 kommenttia:

  1. Hei tosi kiva asupostaus! ;-) Ja ihanat nuo kengät & takki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia<3 Onhan tässä vielä harjottelua :-D

      Poista
  2. Millä rahalla matkustat kokoajan? huoh

    VastaaPoista
  3. Ompa tosi kivat kengät. :)

    VastaaPoista
  4. Oii kivan näkönen asu, tykästyn aina uudestaan musta valkeisiin yhdistelmiin! :-)

    18 / Espanja > palmujenmaassa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin toi oli kiva, tullut pari kertaa jo huideltua tuon näköisenä :-D

      Poista
  5. Super kiva asu! Osaat hyvin yhdistellä :)! Noi kengät on aivan ihanat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sofia, mä tykkään niistä kans ;-D ♥

      Poista
  6. Ompas kiva blogi, kuvat ovat todella ihania! :)

    pinjansilmin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Toi takki on ihan törkeen makee! Me gusta :)

    ♥: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, se on munkin yks lemppari tällähetkellä ;-D

      Poista
  8. Aivan ihana takki ♥ Ja sulla on tosi kiva blogi, liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Ane & tervetuloa seurailemaan :-) ♥

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan