BLOGIYSTÄVÄKIRJA

tiistai 27. lokakuuta 2015

Oon lueskellut monista blogeista näitä blogiystäväkirja postauksia ja mun oli pakko toteuttaa tällänen. Mä ainakin muistan kuinka pienenä kirjoiteltiin toisten ystäväkirjoihin. Muistaako teistä kukaan? 

SAM_0618

Suosikki...


Kaupunki? En tiedä miks, mutta tampere on aina ollut mulle semmonen suosikki kaupunki, vaikkei siellä niin useesti oo tullutkaan käytyä.

Lomakohde? On tullut käytyä vaan Ruotsissa, Haaparannassa ja Tukholmassa. Joten sanotaan nyt Tukholma. Vaikka tää varmaan tulee parin kuukauden päästä muuttumaan!

Biisi? Elias kaskinen & päivänsankarit - elämä lupaa mulle. & Cheekin uudelta albumilta löyty pari kivaa johon oon koukussa :-D

Ravintola ja annos? Apua. En oikeesti tiedä.

Juoma? Normi pepsi, oon koukussa.

Leffa? Nooo sanotaan, että kaikki fast & furiousit.

Sarja? Suits.

Kirja? Tähtiin kirjoitettu virhe.

Asu? Farkut, kiva toppi, trenssi ja kivat nilkkurit 

Meikkituote? En osaa oikeesti sanoa muutaku että labellon huulirasvat :-D

Hiustuote?  Bc bonacure se korjaava latvasuoja.

Sovellus? Snapchat & instagram.

Instagrammaaja? aaapua, annika oolla on musta kyllä kivoja kuvia :-)

SAM_0605


Aamurutiinisi? Jos meen iltavuoroon, niin tykkään herätä sillain että saan vaan olla ja tehä kaiken rauhassa.

Mitä vaatekaapista löytyy? Lähinnä perustylsiä vaatteita. Haluaisin uusia koko vaatekaapin.

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Liikaa vaatteita ja kaikkee mitä ikinä vois tarvita.. Eli liikaa kaikkea.

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Vaihtelen meidän kodissa tavaroiden paikkoja :-D

Mitä laukustasi löytyy aina? Lompakko, kotiavaimet, meikit, hiusharja, astmalääkkeet, kalenteri, kyniä, pastilleja, kuulokkeet, työavaimet...

Viimeisin sisustusostoksesi? Tais olla toi metallinen kori :-)

Viimeisin Whatsapp-viesti?  Poikaystävälle, että "Ei oo autossa" :-D

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille?  Ite tykkäään zeppeliinistä, kaikki samassa paikassa! Jaaa pannua syömiseen, drinksuja en tiedä :-D

Mitä ostoslistallasi on tänä syksynä? Monet kivat syyskengät, uus pipo talveksi ja ihana iso huivi!

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Ostaisin sillä varmaan noi kengät :-D

Ja haastan kaikki tekemään ketkä haluaa ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan