ELOKUUN PIKA MOIKAT

keskiviikko 5. elokuuta 2015

SAM_0289 SAM_0377 SAM_0207

Apua.. Mun piti tulla kertomaan teille nopsaa mitä mulle kuuluu ja miksei musta ole kuulunut mitään. Mutta tuntuu, että tämä teksti ei yhtään nyt luista. Eli tarkoitus oli tulla kertomaan teille pika moikat kaiken kiireen ja flunssan keskeltä. Sain näköjään napattua itselleni jonkun loppu kesän flunssan. Muuten mulla onkin aika mennyt töissä, nimittäin tämäkin päivä on ainokainen vapaapäivä tällä viikolla. Mulla on myös liuta erikoispostauksia luonnoksissa, jotka ovat tulossa ulos kunhan vain saan niihin kuvat napsittua. Mitäs muuta? Ei mulla tämän ihmeempiä. Mä lähden vielä suihkuun ja veteleen viel finreksit nassuun, että saan yön nukuttua hyvin.

Onko teillä mitään erikoispostaus ideoita, mitä haluaisitte että toteuttelen? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan