SEITSEMÄN FAKTAA MINUSTA

torstai 11. kesäkuuta 2015

SAM_0077
1. Mä oon niitä ihmisiä jotka ei ikinä paina torkkunappulaa tai siirrä herätystä eteenpäin. Näin saattaa käydä ehkä kerran vuodessa. Mua hirvittää ajatuskin menetetystä minuutista aamussa siihen nukkumiseen.. Saati sitten jostain viidestä minuutista :-D

2. Mulla on tapana jos olen yksin kotona tai oikeastaan muutenkin jos olen tietokoneella niin pitää jotain sarjaa esim youtubesta, katsomosta yms päällä. Mua ahdistaa jotenkin hirveästi se hiljaisuus mikä muuten on.

3. Oon myös niitä ihmisiä jotka ei stressaa mitään/mistään.. Mua ei myöskään v*tuta yhtään mikään. Oon ehkä outo haha :-D Mut sitä enemmänkin jännitän kaikkea uutta ihan hirveästi, varmaan enemmän entä vois stressata kyseistä asiasta iiks..

4. Oon myös niitä ihmisiä jotka innostuu näistä muoti jutuista myöhemmin kuin muut. Maksimekoille ja farkkukauluspaidoille oon alkanut vasta lämpenemään. En edes tiedä mikä se snapchat on..

SAM_0150
5. Kotikodin naapurustossa mun parhaaks kamuks tuli tommonen karvapallo.(joka esiintyy ylläolevassa kuvassa..)  Hän  tuli vastaan mua jopa kun tulin koulusta ja kipitti perässä meille sisälle mun sänkyyn tutimaan :-D Sekä viimeksi kun kävin kotikotona, kyseisen kisun omistaja ja itse kisu tulivat pimpottelemaan ja kisu tuli veteleen mun kans sohvalle päikkäreitä :-D  ♥

6. En voi sietää suolapähkinöitten hajua :-D Varsinkaan jos oon alkamassa nukkumaan, ne ei voi olla samassa huoneessa..

7. Kun mulle iskee paniikki, tai tiputan jonkun asian mun kädestä.. Yleisin mitä mun suusta pääsee on "ÄITI" haha :-D

10 kommenttia:

  1. Voi äiti Anni siun kanssas, haha :-D Mutta niin mulla on myöskin tuo sama homma että en oikeastaan ikinä käytä torkkua, siinähän menisi aamutoimet ihan sekaisin kun olisin myöhässä aikataulustani.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Niinpä, mulla on se tietty rutiini ja jos painaisin torkkua (oon joskus kokeillu) niin en saa unta enään sillon ja pyörin ja hyörin niin että pakko nousta :-D Tulee semmonen "apua mä myöhästyn olo" :D

      Poista
  2. Hah tuo viiminen :-D ♥ Nää on tosi kivoja postauksia, saa tietää lisää bloggaajista ja jopa sellaisia juttuja, mitä ei olisi voinut arvatakaan.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :-D Saanki tästä kuulla useesti :D Mustaki näitä on kiva lukee muitten blogeista :-)

      Poista
  3. Hahahhh äiti :-D <33 Ja ihania faktoja, tuli kyllä hymy näitä lukiessa!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ;-D ♥ Kiitos Annina :-)

      Poista
  4. Hah:D Sulla on ihana blogi , sait uuden lukijan ;)
    http://papupataa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Petra & Tervetuloa seurailemaan ;-)

      Poista
  5. Sulonen tuo kisuli :3 Mukavan olonen blogi ! :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan