OLENKO AINOA?

perjantai 26. kesäkuuta 2015

IMG_1444-tile
OLENKO AINOA JOKA...


 Syö hampurilaisen aina väärinpäin?

On joskus ostanut kenkiä vain siksi että ne ovat ihanat?

Irvistää peilikuvalle hampaitten pesun jälkeen?

Ottaa suihkussa suuhunsa vettä vain siksi, että voi purskauttaa sen poissa?

Rakastaa kahvipurujen tuoksua?

Puhdistaa silmälasit vasta sittenkuin niiden läpi ei nää yhtään mitään?

Kävelee kotona korkkarit jalassa?

On katsonut kaikki täydellisten naisten sekä gossip girlin jaksot niin monesti, että osaa ne jo melkein ulkoa?

Tykkää katsoa kipeänä hannah montanaa, mako mermaidsia ja muita lastenohjelmia? 

Katsoo niitä kyllä myös ihan terveenäkin?

Hermostuu melko nopeasti auton ratissa?

Sanoo kauko-ohjain? (Saan kuulla tästä aina..)

Herää pari tuntia aijemmin, että saa tehdä aamutoimet ihan rauhassa?

Ei tykkää käydä yksin kaupassa ja lähtee sinne vastakun on ihan pakko?

Laittaa suihkun päälle ja juoksee äkkiä vessanpöntön päälle.. Koska se vesi on niiin kylmää?

Jättää karkkipussista syömättä mustat ja keltaiset karkit?

Ei raaski nakata vanhoja shamppoo pulloja roskiin?


Vähän erinlaista postausta, mitäs mieltä ootte tälläsistä? Laitetaanko lisää tulemaan? ;-)



10 kommenttia:

  1. hahah, ihania pikku faktoja susta! :-D Toi hamppari juttu oli aika hassu :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Sofia :-) Haha joo saan aina kuulla kaikilta siitä, kun käännän hampparin ylösalas :D

      Poista
  2. ihana blogi... laita ihmeessä lisää kuvia kun sä osaat ottaa noin hyviä :D

    http://fluffybitch.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon & pitää laittaa joku päivä oikee kuva ryöppy tulemaan ;-)

      Poista
  3. Ihania juttuja susta, Anni! Mä olen kanssa ihan samanlainen noiden silmälasien kanssa ;-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Sofia :-) Joo saan aina kuulla äitiltä tästä "Miten sä näät näillä enään?!" haha :-D

      Poista
  4. "Rakastaa kahvipurujen tuoksua?" Tämä! Mä keitän meillä aina kahvia ja parasta on, kun saa haistella just avattua kahvipakettia. :D Sit kans "Hermostuu melko nopeasti auton ratissa?". Mä oon oikeen ammattitason mielensäpahoittaja ratissa jos joku kanssaliikkuja tekee jonkun typerän virheen. Oon meinannu monesti saada autoja kylkeen, kun muut ei tunnu tietävän miten eräässä risteyksessä kuuluu väistää muita autoja. :D Itsehän olen toki lähes täydellinen kuski (not).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin olen meillä se joka nousee ensimmäisenä ja nuuhkuttelee kahvi purujen tuoksua ai että♥ Joo haha mulla sama, menee jo hermot jos joku edellä oleva ei osaa käyttää vilkkua kun vaihtaa kaistaa haha :-D Mäkin olen meinannut saada parit kolmion takaa tulevat urpot kylkeeni.. :-D

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan