BT - TAVOTTEITA BLOGGAAMISELLE

tiistai 16. kesäkuuta 2015


IMG_8697
Taas ois blogitiimi tiistai, eli uutta postausta pukkaa poppoolta. Muiden tavotteita bloggaamiselle voitte lukea allaolevista linkeistä.  Jokainen typy meistä tekee tän omalla tavalla ja mä en tiedä onko tää oikein tehty mutta alotetaas! Eli kokosin mun ajatuksia yhteen..


En oikeastaan tiedä edes mistä alottaisin..
No kokeillaas...

Mun tavotteita bloggaamiselle.
Haluaisinhan mä kehittyä valokuvaana tosi paljon sekä kirjoittamisessa. Mutta onko mulla sitten muita tavotteita? Tässä puoli päivää pohdiskellen tulin siihen tulokseen, että ei. Ainoa tavoite mulla on pitää tää blogi pystyssä, kirjoitella mitä ikinä keksinkään ja kuvata sydämeni kyllyydestä. Tehdä kaikki tämä rakkaudesta tähän blogiin. 

Tottakai jokaisella on omat tavoitteet bloggaamiselle, toinen tekee sitä juuri rakkaana harrastuksena toinen sitten työkseen ja saa siitä rahaa millä elää. En sano tässä, että henkilö joka tekee työkseen tätä ei voisi rakastaa bloggaaamista. Tottakai voi. Mutta tiedätte varmaan mitä haen tällä takaa?


Mulla oli edellinen blogi.. Jonka lopetin.. Sitten tein uuden.. Ja senkin lopetin.. Mutta ehkä kolmaskerta todensanoen? Olen siis satunnaisesti bloggaillut noin viisi vuotta. Ensimmäiset blogit tais kertoa mun päivistä aikalailla.. Oli eläintenkuvia, kerroin aika avomesti elämästä, yms. Jos siihen verrataan miten blogini on kehittynyt niin tästä on tullut ehkä hiukan pintapuolisempi. En avaudu enään niin tarkasti kaikesta, pidän mielummin asiat omana tietona. Kirjoitan asioista joista tykkään, urheilu, omasta tyylistä yms..


Olin mun hyvän ystävän kanssa lenkillä yks päivä ja pohdittiin tätä asiaa. Hän sanoi hyvin, että "jos sä haluaisit kalastella yhteistyökumppaneita, olisit kalastellut niitä jo..Toiset tekee sitä harrastuksena ja toiset työnä.."  Mä haluan kirjoittaa tätä blogia omaksi iloksi ja no ehkä vähän teidänkin iloksi. En tahdo tehdä mitään postausta pakkopullan toimesta, enkä edes koko blogia.. (tuskin kukaan halua..)


Tää on mulle rakas harrastus. Enkä tiedä onko mun postaus historian aikana, ikinä nähty tällästä teksti ryöppyä. Ja en ole varma pysyinkö asiassa, mutta menköön ;-D

Jos näistä ajatuksista tehdään yhteenveto mun tavotteista niin
- Voisin oppia paljon valokuvauksesta, musta olisi niin kiva julkaista asukuvia.. (En vain osaa olla kameran edessä jos toinen ottaa kuvia..)
- Voisin oppia kirjoittamaan ehkä hiukan paremmin
- Voisin nopeuttaa postaustahtia

AnnikaEveliina, Jenni, Satu, Sofia & Suvi 

14 kommenttia:

  1. Tosi kivasti kirjoitettu postaus! :-) Ihana tuo kuva ♥

    VastaaPoista
  2. Musta tää postaus oli jotenki todella kiva!:) Kirjotat älyttömän kivasti.

    VastaaPoista
  3. Itsekkin haluan ehdottomasti kehittyä valokuvaamisessa ja kirjoittamisessa, sillä jostain kumman syystä ne ovat aika olennaisessa osassa tätä bloggaamista ;-D Ihanasti olit Anni tämänkin postauksen toteuttanut vaikka vähän sitä epäröitkin ;-)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ajattelin eka että oon tehnyt tän ihan päin peetä :-DD Joten kiitos Jennu ;-) ♥

      Poista
  4. Oi tosi kivasti toteutettu postaus! <3 Ja tietysti itsekin haluaisin kehittyä valokuvaamisessa... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainahan valokuvauksessa on jotain kehityksen varaa tai uutta opittavaa ;-) Ainakin mulla :-D Kiitoksia Annika ♥

      Poista
  5. Hyviä tavotteita ja toi kehittyminen unohtu kokonaan omasta postauksesta, vaikka totta joka sana! :-) Ihanasti toteutettu postaus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin oli aivan ihana postaus ja ihanat kuvat!! Kiitos ♥

      Poista
  6. Tosi hyviä tavoitteita sulla on ja hyvin sait tämän toteutettua <3 Ei näillä postauksilla oo mitään tiettyä oikeaa tapaa toteuttaa, vaan jokainen tekee näistä omanlaisiaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, nyt sen on huomannut että kaikki tekee omalla tavalla ;-) Ja se on hyvä että kaikilla vähän erinlaiset postaukset. Kiitos paljon Suvi ♥

      Poista
  7. Sulla oli ehkä parhaiten toteutettu mun mielestä tää postaus♥ Niin huippu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kiitos paljon ihanasta kommentista ♥

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan