LIIKUNTAVIIKKO

sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Mua itteeni kiinnostaa lukea muitten blogeista tälläsiä viikkottaisia liikunta postauksia. Jossa siis kerrotaan päivittäin mitä on tehnyt. Mä oon itte vähän semmonen ihminen joka välillä saa movitaation tosi korkeelle ja liikkuu hyvin. Mutta oon vähän semmonen "kaikki mulle heti nyt" ihminen ja kun tuloksia ei ala tulla heti, mun kiinnostus lopahtaa. Tälläkertaa oon päättänyt ottaa liikunnan osaksi mun elämää. Ilman mitään stressiä että "tänään on pakko mennä ainakin kymmenen kilsan lenkille" "tänään on pakko mennä salille vetään kunnon hikitreenin." Vaan oikeastaan enemmän liikkumisen fiiliksen mukaan. Osaan kuunnella omaa kroppaani nyt paremmin, tiedän koska se jaksaa vetää treeniä ja koska on parempi vain jättää väliin.

IMG_5132
Sunnuntai
Lenkki noin 5.5 km. Puolessa matkaa otin spurtteja.

Maanantai
Lenkki n 5.5 kilometriä. Reipasta kävelyä.

Tiistai
Sulkapalloa noin yksi tunti.

Keskiviikko
Lenkki noin 5.5 kilometriä. Spurtteja taas ja hölkkää.

Torstai
Lenkki 10.45 kilometriä. Hölkäten/ kävellen.

Perjantai
Meni flunssaa sairastaen.

Lauantai
Lyhyt iltalenkki, jossa ei syke noussut.

Sunnuntai
Lepoa

Mitä mieltä te ootte tälläsistä viikottaisista liikuntapostauksista? :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus, lisää tällaisia! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kiitos Sofia :-) Pittää alkaa rustailee näitä lisää!

      Poista
  2. Liikunta postaukset rules, ehdottomasti lisää näitä! ;-)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan