WEEK 16

maanantai 20. huhtikuuta 2015

2c7f1fe8a11711e2ab3b22000a9f14cb_7-tile
Oon ihan koukussa tähtiin kirjoitettu virhe kirjaan ja musta tuo kirja on kyllä paljon parempi entä leffa. Musta on myös jotenkin kiva lueskella kirjaa ennen nukkumaan menoa, tulee uni paaljon paremmin. // Aamupuurosta eri versiota, kera mustikoiden ja banaanin nam. //  Kaveri lähetti yks päivä mulle kuvia sipseistä ja limukoista ja mä tein itelle kanaa ja vihanneksia, epäreilua :-D // Nam nam, ei oo muuta lisättävää.

IMG_4224-tile
Naama selfie, lähdössä viettämään iltaa siskolle. // Tytöt joi vähän viiniä ja mä menin mun muumi limukka linjalla ;-) jo 110 päivää ilman alkoholia, mulla on hyvä fiilis! Mä sitte vetelin niitten tortilla sipsit hehe :-D //  Lauantaina piti kahdentoista aikoihin yöllä lähtä hakemaan poikaystävää töistä.. Aika hirveetä kun tottunut menemään 9-10 aikoihin nukkumaan.. (Näytin lähinnä puoli kuolleelta ja tuntu että silmät vaan painui kiinni :-D) // Kävästiin tänään vielä tosiaan shoppailemassa ja mä käväsin äänestämässäkin vielä ja kuva kun pääsin jääteen kanssa bloggailujen pariin, hyvä lopettaa viikko ♥

2 kommenttia:

  1. toi tfios oli kyllä munkin mielestä tosi hyvä kirja, niin kuin se leffakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat kyllä ihania♥ Kirja ehkä silti hitusen parempi entä leffa ;-)

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan