WEEK 14

maanantai 6. huhtikuuta 2015

fäsdlgäöslöägläsöflägödfgd-horz
Musta täältä meidän kodista näkymä ulos on välillä niin ihana, että tekee mieli ikuistaa räpsylle :-) // Jonku illan iltapalaa // Tykkään tosi paljon noista meidän sohva tyynyistä :-) // Yks ilta olin yksin kotona niin päätin kokeilla meidän cupsolo konetta ekaa kertaa. Ehdin jo päässäni säikähtää että koko kämppä on kohta kaakaon peitossa.. (huh onneksi ei ollut!) Onneksi sain hyvin tehtyä ja siitä tuli vieläpä hyvvää :-D

IMG_3620-tile
Kävästiin lauantaina meidän mummolla, oli vielä tarkoitus mennä paremman puoliskon sukulaisilla käymään. Mutta mulla iski niin vetämätön olo flunssan takia että se jäi mulla tällä kertaa välistä :-( // Tullu käytyä tällä viikolla parilla lenkillä. Ollu ihana fiilis kun aurinko paistanut ja säät alkanut lämmetä :-) // Lenkki maisema kuvia :-)

Mitäpäs muuta mä oon tehnyt? No ollut töissä reippaan neljä päivää putkeen, aloittanut neljän päivän loman ja sairastanut lomalla :-D

4 kommenttia:

  1. Tällaset postaukset on aina niin kivoja <3 :-)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, varsinkin noissa kahdessa viimeisessä on ihana tunnelma :3 Hyvä että cupsolo-kone pelittää! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olihan ton koneen kans aluksi kyllä ongelmia että miten tuo toimii kun käyttöohjeet jo roskissa :-D Kiitos paljon :-)

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan