LAUKUN SISÄLTÖÄ

torstai 16. huhtikuuta 2015

IMG_3243äfsdölöäsd

Ois vuorossa laukun sisältö postausta. Tälllästä ei olekkaan vielä nähty mun blogissa, joten tässä vähän avausta mitä mä laukussani kannan. Nää on ne perus varmaan mitä joka ikisen tytön laukusta löytyy mutta alotetaas :-D

1. Tietenkin lompakko, ai että rakastan vieläkin tuota pari vuotta sitten ostettua korssin lompsaa ♥

2. Kalenteri, oon aika tarkka menoistani. Ja niitä välillä tuppaa tulemaan niin paljon että parempi kirjoittaa ne muistiin. (Meinaa jo pätkiä muisti..) Tai muuten saa ihmetellä kun tulee vihaisia viestejä miksen ole jo paikalla :-D

3. Avaimet!! Ette voi edes arvata kuinka visusti oon kantanut avaimia mukana..  Sen jälkeen kun jäin siskon oven taakse ilman avaimia ja puhelinta, sisko Espanjassa.. Iski pieni paniikki että mites sitä sisälle pääsis. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja nyt oon oppinyt avaimia kulettaan mukana.

4. Meikkipussi, sanomattakin selvää että tytöillä on se laukussa ;-)

5. Astma lääkkeet, ei varmaan tarvii kirjotella miks ne mukana on :-D

6. Silmälasit, mulla on siis jonkin verran huono kaukonäkö. Joten esim autoa ajaessa lasit on pakolliset.

7. Huulirasva ja harja. Mun läheiset varmaan tietääkin että mun joka laukusta löytyy varmaan 10 huulirasvaa :-D Oon iha hirvee huulirasva riippuvainen..

8. Vimppana mutta ei vähäisenä, hajuvesi. Mun lempparina toimii Versacen bright crystal ♥

+ laukun pohjalta löytyi vielä särkylääkettä, kurkkupastilleja, pinnejä ja pari muutakin huulirasvaa :-D

2 kommenttia:

  1. Aika tutulta näyttää ;-) Täälläkin kulkee aina astma lääkkeet mukana... :-D

    VastaaPoista
  2. Mulla ihan samanlainen inhalaattori aina mukana ! :D Kiva postaus :3

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan