COCOVI KOOKOSÖLJY

keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

IMG_2806

Oon lueskellun näitä kookosöljy hehkutuksia vaikka ties kuinka monesta blogista ja ajattelin aina itse että höpö höpö mie en itte ainakaan tuu hehkuttamaan sitä niin.. No tässä sitä ollaan cocovin kookosöljy postauksen kimpussa. Mä ajattelin listata teille asioita jossa itse käytän kyseistä tuotetta.

- Puurossa, sekotan yleensä puuroon n. yhden teelusikan verran.

- Hiusten latvat, laitan kookosöljyä hiusten latvoihin ja kääräsen hiukset pyyhkeeseen. Ja annan tuotteen vaikuttaa hiuksissa niin kauvan kun jaksan. Mitä kauvemmin sen pehmeemmät latvat tulee. Tokihan sen voi laittaa myös koko tukkaan, mutta mun oma hiuspohja ei tykkää hirveästi mistään öljyistä joten itselläni mennää latva meiningillä.

- Naamassa, pesen meikit poissa ja levitän kookosöljyä koko nassulle ja joskus kaulalle ja annan vaikuttaa taas niin kauvan kuin jaksan ja pesen poissa. Iho tuntuu heti paljon pehmeemmältä.

Mulla ei oo itselläni vielä muuta käyttötapoja kookosöljylle, onko teillä vinkata jotakin? :-)

5 kommenttia:

  1. Oi että, mun on kyllä pitänyt kauan ostaa kans kookosöljyä!! Tosi kiva postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itelläkin kesti hetki ennenku ostin tuon, ja onneks toi purnukka on tosi riittosa :-D Kiitos paljon ♥

      Poista
  2. Mää oon kuullu että kookosöljy myös valkasee hampaita :D Aamuin ja illoin ku purskuttelee 15min tuota öljyä suussa niin pitäs valkastua:) Ite en oo kokeillu, mua lähinnä yököttää että joutusin purskuttelemaan tuota suussa 15 minsaa! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai oikeesti? :D Haha mua kans alko ällöttää purskutella tuota hyhhyh, jää kyllä kokeilematta :-D

      Poista
  3. Kiitos tästä muistutuksesta! Minun on jo pitkään pitänyt hankkia itselleni kookosöljypurnukka, mutta aina se on jotenkin jäänyt :D Hyödyllisiä vinkkejä nuo listaamasi muuten niille, jotka eivät tuon öljyn plussista tiedäkään!

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan