BLOGGAUS AIKA

keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

IMG_2847 IMG_2884
Huh.. Tuntuu että tällähetkellä pää lyö ihan tyhjää. Kuvat nappasin yks kaunis päivän kun ajattelin tehdä "just nyt" postauksen. Mutta postaus jäi luonnoksin uumeniin jostain kumman syystä. Mulla on pari muutakin luonnosta teille tuolla julkaisu jonossa, mutta jotenkin nyt tuntuu että niistä puuttuu se "jokin" tärkeä juttu ja ne ovat sinne jääneet. Luultavasti ne tulevat sieltä vielä julkaistua! Mutta halusin tehdä tämmösen mitä mulle kuuluu postauksen.

Mitä mulle kuuluu?
Mulle kuuluu kukkuluruu, no ei oikeesti mulle kuuluu hyvää. Päivät on hurahtanut nopeasti töissä sekä kotia siivoillen. Parit lenkit on tullut tehtyä, kun säät on ollut nyt ihan kohillaan. (mitä nyt välillä tulee lunta vaakatasossa ja seuraavana päivänä +12..) Ja no mulla olisi taas muutto edessä, ei onneksi mitään radikaalia vain tuohon parin korttelin päähän. Käytiin kahtomassa kyseistä kämppää eilen ja oli se kyllä ihana :-) Että sellasta mulle tällähetkellä. Miten teillä lukijoilla menee? Ois kiva kuulla :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan