MY FIRST'S TAG

torstai 19. maaliskuuta 2015

Monissa blogeissa on pyörinyt tällänen my first's tag kysely hommeli, joten mie päätin ittekkin tehdä tälläsen. Tosin kyllä vaan kirjotus muodossa,

ENSIMMÄINEN SANOMANI SANA: Hmm, mietittii tätä äitin kanssa hetki ja äiti ainakin sano et se oli joko äiti, isi tai kisu :-D

ENSIMMÄINEN HYVÄ YSTÄVÄ: Hyvä ystävä.. Semmonen jonka mie itte muistan, tais olla tarhassa yks Julianna. Mulla toisaalta oli myös eka "poikaystävä" siellä joka oli myös yks mun hyvä ystävä. Joten sanotaanko että ne kaks!

ENSIMMÄINEN LEMMIKKI: Meille tais tulla ekaks lemmikiksi, mun siskon kaverilta pupu. Se pupu ei vaan voinu olla kauvaa meillä kun muutettiin ja muistan et oli mulle kova paikka kun se lähti :-(

 ENSIMMÄINEN PELKO: Hammaslääkäri, ei oo se pelko kyllä oo viel mihkää hävinnyt. Ja pelkäsin myös pimeää, mul oli pienempänä semmonen yövalo mikä laitettiin aina töpseliin illalla :-D
IMG_3037
ENSIMMÄINEN LUOKANOPETTAJA: Jos oikeen muistan niin tais olla joku naispuolinen henkilö, nimeä en kyllä todellakaan muista.. Oon miettinyt tätä jonku puolisen tuntia tässä jo?

ENSIMMÄINEN TÄNÄÄN LÄHETETTY TEKSTARI: Tänään tais olla "tais sun kone jäähä takapenkille"

ENSIMMÄINEN VIDEO YOUTUBESSA/POSTAUS BLOGISSA: Mullahan ei ole yhtään videota youtubessa. Joten ensimmäinen postaus tais olla n 4/5? vuotta sitten kun kirjotin ensimmäistä blogiani. Muistan että postauksessa luki tyyliin "moi mä oon anni ja mä nyt ajattelin kokeilla miten tää bloggaus alkaa" yms, sit siinä tais olla musta kuva ja otsikkokin tyyliin "welcome to my life"

ENSIMMÄINEN SEURAAMANI HENKILÖ/BLOGI:  Muistan että seurasin tosi kauvan yhtä suomalaista tuulin? blogia ennenkuin itse edes aloin bloggaamaan, mutta kyseinen blogi on jo lopettanut, oli pitkään mun suosikki bloggaaja!

11032958_1558092077773331_1247619998_n ENSIMMÄINEN ISO/KALLIS OSTOS:  iso/kallis ostos jonka mie ostin omilla rahoilla tais olla mun ipad? En kyllä muista että oisko mitään aikasempaa isoa/kallista jonka oisin itte ostanut.

ENSIMMÄINEN ULKOMAAN MATKA: Siis joo, miehän luulin kauvan aikaa pienenä, että kuopio on ulkomailla. Kaiketi aina huutelin kavereille kun kuopioon oltiin lähdössä, että miepä lähden ulkomaille :-D Mutta ensimmäinen ulkomaan reissu on ollu tuossa naapurissa, eli Ruotsissa. Sen pitemmällä ei oo tullu vielä ainakaan käytyä.

ENSIMMÄINEN HARRASTUS: Taisin olla ala-asteella jossain kerhossa, jossa askarreltiin esim koruja yms, mutta vakituinen harrastus oli ratsastus.

ENSIMMÄINEN SUUDELMA: Taisin saaha ensimmäisen pusuni siellä tarhassa siltä miun "poikaystävältä" jos oikeen muistan! Jos ei, niin sitten tais olla joskus 7-8 luokalla silloiselta poikaystävältä.

ENSIMMÄINEN SEURUSTELUKUMPPANI: Se tais olla toi jolta sen suudelman sain ylä-asteella. En tiiä kyllä voiko sitä seurusteluksi laskea. Se oli sitä perus ylä-aste "alaks olee" "joo" sitte oltiin viikko yhessä ja erottiin juttua :-D

ENSIMMÄINEN MOOTTOROITU KULKUNEUVONI: Skootteri se tais olla sillon 16 vuotiaana.

4 kommenttia:

  1. Oii tosi kiva postaus! Ihana toi toka kuva :-)
    http://littlewisher.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania kuvia! :O Tykkään ain lukee näitä C:♥

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan